Kodėl Citybee nėra dalijimosi ekonomika ir kodėl mums turėtų rūpėti?

Gegužės 5, 2017, 13:39 0 komentaras(-ų) 62 perž.

Jums prisireikia nusigauti iš taško A į tašką B. Griebiat telefoną, įsijungiat Citybee programėlę, susirandat artimiausią bitutę, rezervuojat, keliaujat, baigę kelionę susimokat. Ar jaučiatės, kad su jumis kažkuo pasidalino? Ar jaučiatės patys kuo nors pasidalinę? Čia dalijimosi tiek pat, kiek apsistojant viešbutyje ar išsinuomojant mašiną oro uoste. Tik jums nereikia pasirašinėti jokių sutarčių ir kalbėti su pardavimų vadybininku. Kitaip tariant, tai paprasčiausia produktų-paslaugų ekonomika. 

Kodėl tuomet Citybee laiko save dalinimosi automobiliu paslauga? Ir kam išvis tai rūpi? Pirmiausia – pačiai Citybee. Koks verslas nenorėtų būti siejamas su tokiu altruistišku terminu kaip “dalijimasis”? Čia turbūt kiekvieno rinkodaros skyriaus svajonė. Geriau būtų tik pasiskelbti ne pelno siekiančia organizacija ir pradėti rinkti 2% paramą.

Sakysit perdedam? Bet tokia realybė. Verslas nepelnytai pasisavino ypač teigiamai žmonių priimamą savoką ir ją išnaudoja saviems tikslams. Įdomu, ką apie tai mano Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba? Ar tai nėra paprasčiausiai vartotojus klaidinanti reklama?

Autorius: Evaldas Jankauskas

Visa analitikos portale Analyst.lt esanti medžiaga priklauso Analyst.lt. Draudžiama ją platinti kitose žiniasklaidos priemonėse, internetiniuose tinklapiuose be išankstinio Analyst.lt sutikimo. Cituojant būtina aiški nuoroda į Analyst.lt kaip informacijos šaltinį.

Nėra susijusių straipsnių.

Komentuoti

9 + = 18